Zelisblt bu çok güzel ve eğlenceli,ben de kızıma 15 aylıkken almıştım şimdi 22 aylık,bugün iş bankasının kitaplarından,değerler eğitimi kitaplarından,oyuncak bebek bir de melamin mama tabağı aldım,çok seviyoruz mama tabaklarımızı,ebebekten oioi mama tabağımizda var ama kızım figürler olduğu için sanırım bu tabakları daha çok seviyor ☺️