hulya1406 hilaliii bende görümceciği gönderim bebeğimle gidemem diye ☺️ Çıngırak,diş kaşıyıcı,yelek,şişme mont,zıbın,tulum,uzun kollu elbise 175 TL cik harcamış sağolsun ☺️🙏Allah razı olsun böyle görümceden ☺️
vuslat1108 hulya1406 bende bugün bimde 460 liramla vedalaşip çıktım resmen.kizim ve yeğenim için aldim😂😂
Dilos01 0101adana ya bende bi gideyim dedim hiç gitmezdim normalde açılır açılmaz 😂😂Adana’da oturuyorum sende mi adanadasin 01 görünce çok kalabalıktı ya gorgusuzler 😂😂
AlyaMeyra Dilos01 canım görgüsüzlükle alakası ne güzel uygun fiyatlı ihtiyaçları olan şeyler gelmiş ki almaya gitmişler bitmeden alaşım diye niye insanlara böyle bir yaftalama yaptın ki.. ben hiç gitmedim ama benimde eşarplarım uygun olsa alacağım bişey olsa giderdim bak sende gitmişsin
Y0696 Mom987 bu tak çaklar zor mu giriyor sizinde baktınız mı acaba çakarak giriyor ama çıkmıyor geri sizinde öyle mi?
ArasMom_34 Ben anneme dün söylemiştim baktım sabah 10 gitmiş kadının elindeki oyuncaklara saldırmışlar almak için zor çıktım diyor baya bişey almış sağolsun 🙈☺️
Aselask34 hilaliii ben eşimi gönderdim canım son anda haberim oldu 11 gibi gönderdim oyuncakları bulmuş😄sadece istediğim 2 ürün kalmamış bunada şükür🤣
hilaliii Dilos01 evet gerçekten öyle virüsü bile unutmuştu bazı ablalarımız benim malzemeleri kaçırma sebebim zaten içlerine girememekden oldu
Dilos01 hilaliii aynen bende en son girdjm kucağımda kızım da vardı ortalık sakinleşince biri bebek arabasındaki çocuğu bırakmış ortalık yere kendi oyuncak beğeniyordu yA sanırsın kendi oynucak o oyuncaklarla 😒😒
hilaliii Dilos01 yok yok şu pandemi zamanı çok tehlikeli bende bilerek bekledim kalabalık Bi azalsın diye
hilaliii turansmom mama sandalyesi minderi gelmemiş ki.? Emin misiniz satışmayacakmış öyle dediler bize
turansmom hilaliii Valla dün gece bize bir tane gelmiş onuda yiğenime alıyorum dedim demiş müdürüne ayırmış arkadaşım. Ödemiş de gidip alacağım öğleden sonra bende çalışıyordum markette gelmeyen ürünleri satılmayacak diye sallıyorlar müşteri sürekli sormasın diye😂
hilaliii serebro aynen bizde çok seviyoruz ama bunları ilk kez denicez 3 tanesini alabildim.. Daha doğrusu almıştım ama hamile bir bayan geldi gördü elimde yaaa dedi kıyamadım ona verdim yarısını bizim kitabımız çook evde 😊 hamişko gelmiş oralara üzülmesin
hulya1406 hilaliii ☺️☺️☺️ halası ona kurban oluyor ☺️Hep alır sağolsun eli hiç boş gelmedi sağolsun.5 haladan bir tanesi bu ☺️ Ben gidecektim de eşim istemedi akşam gideyim işten gelince dedim çocuğa bakmak zor geldi 😇hemen elemanları göndereyim dedi ☺️🤣🤣
Busra7125 hilaliii hiç bir şey alamadım herşeyi kapmışlar sadece pipetli şişe vardi onu aldim oğlim 9 aya gircek ama pipetle içerlmedi ilerleyen aylarda içer diye kaldırdım