hilaliii Kızlar neler aldınııızz? Ben hiçbişeye yetişemedim 10:15 de orda olmama rağmen 😥😥3 tanecik kitap alabildim
Dilos01 hilaliii canımı zor kurtardım ya görmemiş gibiydiler çıngırak ile renkli kuleler alabildim kitap alacaktım alamadım çok kalabalıktı 😒😂bunu aldığıma sukur diyorum
nursocum Mom080 napiyim alişin uyku saati. Sonra hiç bişey kalmıyor 🥰 şu çekiçli oyuncaktan, halkalardan ve topları almış😂
0101adana Dilos01 ay hayatımda ilk kez bende katıldım onlara ne zormuş elimi uzatayım diyorum hemn başka el dahada girişmem böyle işe en iyisi netten almak için kapıma geliyor
hilaliii Dilos01 evet gerçekten öyle virüsü bile unutmuştu bazı ablalarımız benim malzemeleri kaçırma sebebim zaten içlerine girememekden oldu
ZeynepinAnnesiiiii O 100 lu topdan kafin 5 tane almis kres acacak heralde 🤣 Ben sadece biberon icin gittim sukur 2 tane kalmis
morkalp Mom095 Bizde mama sandalyesi-minderi birde reflü yatağı aldık. Bütün şubelere gelmiş olması lazım kimileri tanıdıklara ayırıyor.
GamzeNazli35 İlk kitaplarımı aldım. Bul tak,priz kilidi,pipetli bardak,şişme mont,spor ayakkabı ve birde bebek aldım 😜
turansmom hilaliii mama sandalyesi minderiyle, halka oyuncak aldırdım çalışan arkadaşıma. Anca onları alabildim dedi zaten🤭😂
hilaliii turansmom mama sandalyesi minderi gelmemiş ki.? Emin misiniz satışmayacakmış öyle dediler bize
Dilos01 0101adana ya bende bi gideyim dedim hiç gitmezdim normalde açılır açılmaz 😂😂Adana’da oturuyorum sende mi adanadasin 01 görünce çok kalabalıktı ya gorgusuzler 😂😂