seraap benimde öyle hatta kaşımak istiyorum daha da işte olmuyor benimde 6 olcak yakın zamanda kimi iyi olduğuna işarettir diyor da bilmiyorum ama az da olsa hissim var sadece dikiş bölgesi o da normal buna sa şükür 🙏🏻 Endişe edilecek bşy yoktur ama 3 olmuş bide 😊