seraap 3 ay olcak sezeryan olali cooook kasintim var dikis yerimde ve kasirken uyusuk oldugu icin tuhaf oluyo sizde nasil dikis yeriniz ☹️
Hayriyeerydnkntr seraap 5 buçuk ay önce yaptım Doğum. Evet ara ara bende de oluyor hala. Tam çamaşırın lastik yerine denk geldiği için diye düşünüyorum
Elifkedi seraap bende Şubat'ta oldum kaşıntı bende de var iyileştiği için kasindigini düşünüyorum ben ama senin 3 ay olmuş bilemedim
zumratugba seraap benim de 3 ay oldu doğum yaptığımdan beri yüksel bel iç çamaşırı giyerim öyle rahat ediyorum 🙄 iç dikişler 6 ayda iyleşiyormuş beklicemve
Arzu34 seraap ben felaket tellalı gibiyim bir önceki postta da söyledim 10 sene arayla 2 sezeryan oldum o uyuşukluk maalesef geçmiyor Azda olsa hissedilecek kadar kalıyor kızlar
Hayriyeerydnkntr seraap orda çok tarif edemediğim bi his var. Şöyle. Hissizlik, uyuşukluk, karıncalanma gibi. Yıllar önce Doğum yapan tanıdıklarım o hep kalacak diyor. Dokunduğumda tuhaf bi his. Çizgi hala kırmızı hatta.Hep korktuğum şeydi bu sezaryen kötüymüş ya 😒
seraap Hayriyeerydnkntr vallah kötüymüs ama bende mecburdu malesef 😪 aynen tarif edilmez bi uyusukluk
Hayriyeerydnkntr Arzu34 evet ilk. Ben videoları izlediğimde kesilip biçilmek çok korkunç geliyordu. O yüzden. Ama mecburen işte
Arzu34 Hayriyeerydnkntr kış aylarında usutmemeye dikkat edin bazen dikiş yerlerinde arada sızlama olur bide anı böyle bişey saplaniyormus gibi hissedersin ama öyle çok acimıyor seneler geçse de hep hissettiriyor kendini yani
Hayriyeerydnkntr Arzu34 şimdi de acı yok. Üşüttüm ama o zaman bile çok sorun yaşamadım ama normal Doğum heyecanını yaşamak isterdim ya
Arzu34 Hayriyeerydnkntr bilmem ben o heyecanı yaşamak istemedim kendi tercihimdi sezeryan birde alttan o kesiyi gözüm yemedi ilk dogumum 10 yıl önceydi o zaman böyle spinal falan yoktu varsada daha pahalıydı nadir hastanelerde vardı birde ne vajinal genişleme olsun istemedim eşim rahatsız olmasın dedim görüntüsü bozulmasın dedim sezeryan mantıklı geldi 🙈🙈🙈
Ogulveannesi seraap benim 8ay oldu hala kaşıntı var sezaryen olduktan 15gün Sonra başladı kaşıntı Ara ara Oluyor 🤷🏻♀️
Nily seraap aynısı bendede var kafayı yiyorum resmen. Kasıyorum ama hissetmediğim icin içten içten devam ediyo bi cozum bulamadım🤷♀️