Meyraaaa arkadaşım fikrimizi soruyorsun kabul edilmediğinde cevap vermeyeceğim diyorsun. O zaman en başta “arkadaşlar annem böyle diyor ben de öyle olduğuna inanıyorum bizi onaylayın” deseydin. Buraya o kadar insan yazdı hepsi de sizin fikrinizin yanlış olduğunu söylüyor inanıp inanmamak size kalmış. yani o kadar farklı illerde yaşayan arkadaşlarım çevrem var birinden bile siizn dediğinizi duymadım. Kaldı ki eskilerin adeti düşüncesi olsun, eskiler her şeyi dört dörtlük mü biliyordu? Daha geçen okuduk burada ya yenidoğmuş bebeği banyo yaptırırken kızın kayınvalidesi ters çevirip suya sokmuş eskiler öyle yapar diye çocuk korku yemiş. Bilimi çöpe atalım o zaman sadece eskilerin davrandığı gibi davranalım çocuklara. Ayrıca şuna bir açıklık getireyim, eskilerin iyi yanlarını kimse reddetmiyor burada uygun olan yapılabilecek olanları bilim çerçevesinde HERKES ARAŞTIRIP KENDİNE UYGUN OLANLARI YAPIYOR. 2021 yılındayız 1950de değil. azıcık araştırın öğrenin şunları artık rica ederim. Her konuda bilime uyanlar gelmiş bebek konusunds eskiler öyle söylüyor gerçekten de öyle diyor ya sabır. Ayrıca bu çok güvendiğiniz eskiler 7 8 aylık bebeklerin eline poşet poşet çikolata alıp verenler bilmem farkında mısınız? Kanserin kısırlığın hastalığın onun bunun düşmanı ŞEKER. Çocuğunuza şeker gluten vermeyin o zaman sorun çözülsün. benim kızım 4ay6günlük otrmsk istiyor ve günlük belli miktarda oturtuyorum. Siz 14 aya kadar oturtmayın isterseniz. Bunu da EN BAŞTA fikrimizi sordunuz diye yazıyorum. İyi günler