Meyraaaa sizin dediğiniz şuna çıkıyor, büyükler her şeyi çok iyi biliyor a. Benim büyüklerim de çocuğun gittiği ilk evden alınan yumurtayı vücuduna yedirip sonra yıkıyorlar amaç çocuğun organları birbirini iyi tutsun. Herkes öyle yaparmış kayınvalidemin ailesinde o da öyle yapmış. E şimdi onlar öyle yaptı diye ben de mi öyle yapayım? Kısırlık rahim problemleri kanser eskiden de vardı. Kaç bin tane insan var sorunun kimde olduğu anlaşılamayıp üzerine kuma gelen, kaç bin tane insan var rahimde yapışıklık veya anomali olup bilinemediği için hamile kaldığı tüm bebeklerini kaybeden. Bunların hiçbiri bilinemiyordu. Ben sadece benim çevremden 50 tane örnek çıkarırım. Şuan tüp bebek merkezlerinin artmış olması “TEKNOLOJİNİN GELİŞTİĞİNİ GÖSTERİR” kanser vakaları kısırlık artmış olabilir bunu başlayacağınız en son yer bebeğini 1 ay erken oturması olsun size tavsiyem. Mevsiminde yiyip içtiğiniz sebzeler hile hormonlu. Organik tarımla yetiştirilmiş elma alın kilosu 20 liradan o zaman veya 30 liraya bütün tavuk değil de kilosu 50 lira tamamı 120 lira olan bütün tavuk alın. Şekeri ekmeği gluteni tamamen hayatınızdan çıkarın. Kanser ve kısırlığın en büyük düşmanları eğer araştırmışsanız bunlardır. Vakaların artmış olma nedeni de erken oturma değil belli belirsiz beslenmedir. Bunların hiçbirini yapmıyor veya yapamıyorsanız burada annelere eski zamandan kalma geleneklerle hiçbir bilimsel dayanağı olmadan “bebeği erken oturtmak kısırlığa yol açar” genellemesini yapmayın bu çok büyük ve yanlış bir genelleme. Sizden etkilenecek bir anne bile olsa vebali üzerinize kalır. Ayrıca bebek sizin bebeğiniz istediğiniz gibi davranırsınız, kimsenin amacı size veya bebeğinize karışmak değil. Sizin de olmasın.