Sedefcelebi Eylulmomss evet evet hemen o şekilde müdahale ediyorum kaşlarının ortasından yukarı doğru çekiyorum yine de çok korkuyorum bişey olacak diye
Kusdmr Sedefcelebi kızım az kalsın boğuluyordu acillik olduk aynı şekilde.Hemen bir doktora başvurun.Unutmayın bebekler ilk 6 ay agızdan nefes almayı bilmezler.Burundan süt varken çekince aspire eder.
Sedefcelebi Kusdmr geçmiş olsun ben yine gece gündüz tetikteyim gözümü ayırmıyorum yarın sağlık ocağına dr soracağım bakalım ne diyecek