Sedefcelebi canım normal emdiği genzine kaçııyor o da burnundan çıkıyor 😊 korkup sağlıık ocağına gitmiştim burnundan kusuyor diye nerden kusucak dedi doktor bana normal oldugunu korkmamam gerektiğini bu gibi durumda sakin olup kaşlarının ortasından yukarı doğru parmağımla çektirmemi ve sırtına hafif hafif vurmamı söyledi. Emzirmeden önce sütün tazyikliyse biraz sağım yapmalısın biberonla alıyorsa yavaş akışlı biberon tercih etmelisin. Zamanla geçicek 6 aylık olduk arada yine kaçırıyor boğazına 😊