Asel0309m önce döndümü sonra oturdumu, süründü mü, emekledi mi, ayakları bastı mı, sıralıyor mu, yürüdü mü, alkış yaptı mı, gel gel yaptı mı, parmakla gösterdi mi, konuştu mu sanırım bu kadardı birde konuşma evreleri var onları açamadım artık biz ne zaman rahatlayacağız ya 🤪 herhalde hem konuşup hem yürüyünce biter stres diye düşünüyorum inşallah yani. Bu arada 6. Ayın içindeyken döner diye düşünüyorum çünkü tek taraflı dönmüş hep yerde bırakın hiç almayın mümkün olduğuncada yüz üstü vakit geçirmeye çalışın ilgisini çekin sevmiyorsa üzmez sizi döner hemen o zaman ☺️