FiltreKahve bizimki de 3 ay 8 günlük oldu. Neredeyse 1 aydır aynı şeyi yapıyor. Bir tanıdığımızın bebeği 4 aylıkken çıkarmıştı, olabilir diye düşünüyorum ama umarım olmaz. Çünkü dişi erken çıkan bebekler asıl dişerini de erken yaşta kaybetmeye başlıyorlar diye bir söylenti var ve bu beni korkutuyor. 😑