İyi geceler hala uyumayan bebişlerin uyumasını bekleyen canım anneler 🙈kronolojik tarihe göre 3 ay 7 günlük ikizlerim var. Bir kızım iki gündür inanılmaz derece de ellerini emiyor ama görseniz cok cok ses çıkararak emiyor resmen. Damaklarına sürtüyor yumruklarını sonra hırs yapıyor deli gibi ağlıyor. İnanılmaz salya akıtıyor her saat başı kıyafet değiştiriyorum ıslattığı için. Sorum şu canım anneler etrafımdaki bazı kişiler diş çıkartıyor olabilir diyor ama daha çok erken değil mi diş için? Sizlerin bebişlerinizin dişleri ne zaman çıktı nasıl belirtiler verdi? Eğer diş çıkarmıyorsa bu damakları kaşıma hırsı neden oluyor 🤦🏻♀️