Eylulmomss Ya ben buzluktakilerle yapmıştım zamanı geçicekti yoksa 😂 tam tutmuyor ama olmuyor da değil yani. Stoğunuz yoksa kalkışmayın 😀 marketlerde günlük sütler var onlarla yapıyorum artık😂 açık süt güvenilir bulmak çok zorr
SalihaY Eylulmomss bizzat ben gidip sağacam artık bu insanlar niye böyle herşeye katkı karıştırıyolar doğal olsa ne olur yani
Miniklord Aytenkrktn valla ay benim bebiko doymuyor doğdu doğalı mama meme gittik😂 bir gram süt girsin ağzına diye şekilden şekile giriyorum 😂 millet arta kalana yoğurt mayalacak 😂😂😂 Arap sabunu bulunca hesabı 😂😂😂
Benanneyimanne SalihaY anne sütü 60 derece uzerınde ısıtılmıyor ıcerıgındekı degerler ayrışıyor heba olmasın eger fazlaysa anne sütünüz öğünlerini pürelerını tatlılarını acarken kullanın cogu tarıfte yazıyor
SalihaY Benanneyimanne teşekkür ederiiiim 😂😂 çok olduğu falan yok sadece eğer daha iyiyse bi şekilde çoğaltıp yaparım diye düşünmüştüm 😂
ipekkizimm SalihaY ya ben denedim ama tutmadı ya ben yapamadım ya da tutturması zor🤔 en iyisi yiyeceklerine karıştırmak 😊
turansmom Mugeela44 Ben anlamadım ki nasil oluyor? 🤷♀️ Yoğurdu yapmak için zaten yine maya olarak yoğurt kullanıyorsun sütten nasil olacak acaba ben cahilmiyim😂
Nohutannesi turansmom mastit olup,sağım yapmak ve çıkan tortulu kısmı kullanmak tam manasıyla anne sütü yoğurdu olabilir🥶🥶
sherlock_mom SalihaY maşallah Allah bereket versin🤭 sütünü heba etme bence ya😊 bu arada Eskişehirli falanmısın arka plan Sazovadaki şatoya çok benziyor 😂