Deletedmom_36 Gzmskr evet canim dayim eczaci o mavi renk olanini onermisti maviyu aldik bizde hic bugune kadar baska bir marka kullanmadik ☺️
Ozlemefe Gzmskr uzulme sari diye ben tam 11 aydir sari olani kullaniyirum ve baska hicbir bisik kremi kullanmadım sarisida gayet iyi
Ozlemefe Gzmskr oyle sayida tutmadim altini değiştiğinde kizariklik oldugunda surerdim bidaki alt açmaya hic bise kalmazdı
Ballii Gzmskr Ben hametani yüzümve dudağım için kullandım içeri yönüyle çok temiz ve güzel bir ürün. Her alt değiştirme de azar azar kullanabilirsiniz.
Nazli35 Gzmskr her değiştirmede altını sürüyorum sarı olanını kullanıyorum doktor sarışını tavsiye ediyor mavisini değil