Mom55 aynı durumdayım sanki yıllardır işe gitmedim üç aylık bebeğim bende Mayıs’ta başlıyacam şimdi hava kış diye ne dışarı çıkıyoruz nede kimse geliyor iki kızım bir oğlum evde zaamn geçiyor eşim bazen şehir dışına çıkar pazartesi salı iş başı yapmam gerekti iki gün iznimi uzatmak için işe gitim sabah erken yaa inan zor gittim Mayıs’a kendimi motive edeceğim artık nasıl olacaksa ben ilk kez bu kadar zaman evde kaldım işten uzakta 1 Kasım’da ayrıldım izne