Kızlar 2,5 aylık bebeğim var. O kadar alışmışım ki ev haline artık dışarı çıkarken süslenesim gelmiyor hatta pijamalarla gitmek istiyorm utanmasam🙈 normalde çalışan biriyim 1 ay sonra işe geri döneceğim pandemi dönemi hep evden çalıştım. Hep ev halindeydim. Şimdi tepemde sürekli bir topuz. En son kuaföre pandemi olmadan gitmiştim. Evde sütyen bile takmadığımdan dışarı çıkarken takınca o bile yapışıyor yakıyor sanki. Lohusa modunda takılıyorum evde hala. Siz ne zaman normale döndünüz ya da hiç bu halde değil miydiniz🙈