Azsekerlikahve benim kızım inek sütü içiyor arada ama 2yasinda sizin ki daha cok küçükmüş ben tatlı yaparken istemişti biberonuna koydum verdim içti hemen sonra arada veriyorum içmeye devam ediyor. Yani nasıl alistirilir çok fikrim yok aslında ama hemşiremiz bize 1 yaşında kilo almıyordu kakao bu nesquik falan onlardan azcik koyup ver alışsın sonra yavaş yavaş kes demişti. Ama ben öyle yapmadım onlarda uygun değil diye ama aiz ilk bas öyle deneyebilirsiniz azcik tatlandirin yavaş yavaş tadı azaltın