Yaseminahmet çok kullanmıyorum ama çok rahat. Özellikle dışarı çıkarken yada bir yere gidersem kullanıyorum. Oğlum altını açınca bağlanmasını sevmiyor, bacakalrını çok kasıyor, izin vermiyor. Aklı nerden eriyorsa daha 2 aylık :) çareyi orda buldun bende