Olric11 Bayezidin_annesi Allah şifa versin. Bizimde doğunca alınmıştı suan 3 aylık dedim acaba tekrar mı yaptırmam gerekiyordu doktorda bişey söylemedi diyorum içimden kızıyordum 🤭☺️
Bayezidin_annesi Prensoglum kaç çıktığını bilmiyorum yarın öğrenirim değerini inşallah çok yüksek değildir
Gulben_pyrz19 Bugün bana da hemşire yazdı tekrar gel topuk kanı alalım dedi tsh değeri biraz yüksekmiş, bebeğim 14 günlük daha inşallah bi sorun yoktur 🙏😔