Bayezidin_annesi Sağlık ocağından aradılar topuk kani değeri yüksek çıkmış yarın bi daha kan vereceğiz inşallah bi sıkıntı yoktur moralim bozuldu duyunca başına gelen var mı bi daha verdiklerinde değeri normal çıkan
Handeakglyvz Bayezidin_annesi bizde aynı şeyi yaşıyoruz 4 buçuk aylık kızım her ay düzenli kan tahlili oluyoruz ve ilaç kullanıyoruz bende dünyam başıma yıkılmıştı hala içim yanıyor kızıma ilacı verdikçe ama çok şükür ilaca başlayınca düzeldi tavsiyem iyi bir çocuk endokrin doktoru edinin bizde doçent doktor bulduk ona götürüyoruz aylardır çok şükür düzeliyor yavaş yavaş ilacın dozunu düşürmeye başladık geçmiş olsun 💐 yıpratmayın kendinizi eminim düzelecektir
Bayezidin_annesi Handeakglyvz tam anlamadım hangi değerinin yüksek çıktığını tiroid mı guatr mı öyle bise dedi insallah bi sıkıntımız yoktur 6 aydan sonra da ufak bi ameliyatı olmak zorunda polisinden peygamber sünnetli doğdu idrar deliği normale göre aşağıda bide bu cıktı şimdi Allahım şifa versin bebegine inşallah çok daha iyi olur
Canan43 Handeakglyvz benim bebegim 2 aylik yaklaşık 1 aydan fazla kullanıyoruz 1 gun bile aksatmadim 15 günün sonunda test yaptırdığımızda 25 değerden 2 ye düşmüştü hayla kullanmaya devam ediyoruz ilacın adi euthyrox 50 mi
Canan43 Bayezidin_annesi biz ilk verdiğimizde yuksek 14 çıkmıştı aradılar birdaha verdik ikinci defa birdaha topuk kanı verdik yine 14 cikti ozel hastaneye yonlendirdiler ozel hastanede yaptırdığımız 25 çıktı tsh yüksekliği cikti ultrasyon falan çekildik ilac takviyesine başladık 15 gun sonunda değerlere tekrar baktirdik ilacın etkisini gördük 2 hafta sonra yine kontrolumuz var 3 yaşına kadar kullanmamız gerektiği söylendi ınsllah sizinki normal değer çıkar cok cok gecmis olsun
Bayezidin_annesi Canan43 sen yazınca hatırladım ebede bize tsh yüksekliği dedi araştırırım şimdi ne olduğunu tam anlamadım Allah şifa versin yavrularımıza inşallah ilerleyen zamanlarda bi sıkıntı çekmezler
Canan43 Bayezidin_annesi ilaci düzenli kullanıldığı takdirde bir gün bile aksatmadigimiz zaman bi sıkıntı olmaz
Handeakglyvz Canan43 bizde her gün veriyoruz tam veriyorduk şimdi cuma cumartesi pazar günleri ilacın 4te 3 ünü veriyoruz bölüyoruz diğer günler tam veriyoruz azaltıyoruz yavaş yavaş
Prensoglum Bayezidin_annesi canım bizimde.yuksek çıkmıştı ilk tsh 6 gelmişti normalde 4 aşağısı olması gerekiyor sanırım ikinci kan sonrasında 2 ye düşmüştü ben yine 7 ayda yine tsh için kan tahlili verdirdim yine 2 ydi
Bayezidin_annesi Prensoglum kaç çıktığını bilmiyorum yarın öğrenirim değerini inşallah çok yüksek değildir