Nagihanyldrm16 bir hafta oldu yapalı. 2. Ay aşılarımızla yaptık. Biraz gaz sıkıntısı oluştu bizde sadece.. o da hangisinin yan etkisi belli değil. Şırınga tarzı ağızdan damla damla verdi hemşire. Tatlı bişeydi oğlum ayıla bayıla yedi. Tüm gün biraz tatlı salya akıttı ve ertesi gün biraz kusmalar oldu. Ağız temizliğine dikkat edin