Defkb derodunya evde kendinizin yapmasında sıkıntı olmuyor mu, bende ikinci dozu evde yapsammı diye düşünüyorum ama bir sıkıntı olurmu ileride diye tereddüt ediyorum. Birde iki doz arasında ne kadar zaman geçmesi lazım tam olarak
derodunya Defkb hayır iki ay bekledik biri 3. ay digeri 5. ayda yaptık doktorumuz hemşirelerimiz covid olmustu ne kadar evde yapabilirsiniz dedi iğne degil bişe degil agızdan yapılıyor niye sakınca olsun ki?
Ggzde Nagihanyldrm16 illa yaptirilmasi gereken bir aşı mi acaba yapmayan var mi keske yapsaydim diyen oldu mu bizede doktor söyledi ama cok onemli bir aşıyı devlet neden yapmiyor bende bunu düşünüyorum
Nagihanyldrm16 Ggzde bence kesinlikle yapılması gerekiyor çok çabuk bulaşan bir virüs bu ve tedavisi yok yurtdışında bu aşılar zorunlu ve ücretsiz keşke bizim ülkemizde de olsa
Elfydr Ggzde mutlaka yaptırın. Evet onemli bir asi. Sonuçları cok ağır okuyor. Yaptırmayan kac anne gördüm burada keske yaptırsaydim diye.
derodunya Nagihanyldrm16 hic birsey degismiyor ha doktor ha hemşire ha sen iğne degil serum degil bizim sağlık ocagı komple covid oldu doktorumu aradım sordum hiç getirme eczaneden al yap dedi tok olsun kusmasın yeter dedi
elif_07 Nagihanyldrm16 biz de dün rota aşısı ilk doz yaptırdık. Kimileri kabız yapıyor diyor. Bizimki kakasını zor yapmaya başladı ama ondan mı bilmiyorum. Baya da huzursuz. Sürekli ağlıyor.
Elfydr Nagihanyldrm16 hicbir zorluğu yok. Agizdan damla şeklinde yapılıyor. Herhangi bir ateş yada bir yan etkisi de yok.