yademila-48 Meski bizde öyleydik canım bugün 3 aylık olduk şükür ama 2 buçuğu geçince rahatladık bende ölmek üzereydim 2. Aya girdiğimizde çok fenaydı sürekli ağlama krizi uyku namına birşey yoktu
Derdf Meski evet bende öyle sürekli vicdan azabı çekiyorum yaa 😭 3-4 ay sürer dedi bana doktor sonra azalır yada biter dedi
Gulcanasil Meski gündüz bi kaç saat uyursa şükrediyorum. Sürekli ağlama mızmızlanma gece 12 den önce uyumaz. Vs vs
miniminnosannesi Meski yok denememiştim onu da deneyelim 😄 beyaz gürültü açıyorum ama sevmiyo pek yada etki etmiyo mızmızlık devam ediyo 🙈