Meski 2 ay 13 günlük uyku sıkıntısı hiç bitmiyor evin içinde bebek arabası ile duruyoruz onda uyuyo o da 15- 20 dk onun dışında sürekli mız mız ve ağlıyo ne yapıcağımı şaşırdım gece uykusuna yatmak tam bi kabus kucakta gezerek uyumak istiyo ayağımda sallıyorum katılarak ağlıyo ahh inşallah geçer hep böyle devam etmez 😶🙏