Bende 4 aylık bebeğim e bir ay kullandım bimin bezini çocuğun idrarı acı acı kokmaya başladı her açtığımda idrar kokuyodu öncesinde slepy kullanıyodum bişey yoktu çocuk devamlı huysuz olmaya başladı idrar tahlilindede enfeksiyon çıkınca hemen bıraktım prima aldım tabi antibiyotik tedavide gördük ama prima kullanmaya başlayınca kokuda kesildi birçok yerdede denk geldim yorumlarda bezde tam emmediği için enfeksiyon oluyormuş onun için iyice emin olun hesaplı diye aldım bir haftada 600 tl harcadım özel hastanede sanki kâr ettik tek hasta olmasınlarda bebeklerimiz giden üç kuruş fazla bez parası olsun nedeyim.