Anne4510 Mevamm58 bizde 4ay 10günlükken 400gr almıştık meme reddi vardı emme süresi cok kısaldı 4ay 25günlüğüz hala öle yoruldum sürekli memeye gelince basıyor çığlığı
Mevamm58 Anne4510 evet ya her şey normal tam emzircem ağlıyor kasıyor kendini inşaAllah bir an önce geçer
Anne4510 Mevamm58 çok yordu beni 1aydır 😀 doktorumuz reflüsü olabilir diyor bakalım gaviscon baslıycaz
Zehrabaysan Mevamm58 canım çok normal bebeğim ilk 3 ay 2 kilo aldı ama 4. Ayda 400 500 gram kadar aldı git gide de azaldı normal dediler
Anne4510 Zehrabaysan bizim doktorumuz ben 600gr istiyorum dedi sütüm var mama önerdi biberon almıyor habire kasıkla uğraşıyorum