premses_annesi Bizde 2 gün sonra 3 aylık olacağız uykumuz hem gece hem gündüz çok iyi maşallah orda sıkıntı yok ama bizde de kalkınca şiddetli bi ağlama oluyor ama sesimi duyunca tekrar sakinleşiyor. Resmen ağzının suyu sel oluyor her saat başı değiştirmek zorunda kalıyordum manyak gibi önlük almamıştım şimdi aldım da rahat ettim elleri ayakları bir yerde durmuyor balkonda durup insanları arabaların seslerini falan duymak istiyor sanırım içeri girince basıyor çığlığı 😂😂 Atak zamanları diyorlar en hiç ilgilenmedim o tür şeyler de bazen ağlıyor bazen sakin çocuktur diyip üstünde durmuyorum.