premses_annesi benim kızım 4 haziran doğumlu sürekli elini emiyor bi mutsuz sanki mız mız landı. Biseyden mennun olmuyor sanki. Bi bende bide babasında duruyor. Kimin kucağına gitse basıyor çığlığı. Millet kendini sevsin istemiyor ağlıyor. Önceden gülücükler saçardı oysaki. Ve evet atak haftasında 2 gün kaldı bitmesine atağının 3. Evrede. Wonder weeks cidden doğru çıkardığı yumuşak sesler bile aynı. Sizinkide çığlık atmasını öğrendi mi bizimki öğrendi nefes alıp alıp çığlık atıyor 🤣 çok şeker bide her yer salya bizde omzumu bile kemirmeye çalışıyor.