55 ile hame kaldım 75 ile doğuma girdim 20 kilo aldım doğumda 5 kilo gitti 70 kilo ile eve geldim şu an 56 kiloyum çok şükür eski fiziğine kavuştum bunun nedeni emzirmek 2.bol bol su içmek 3.uykusizluk 4.kizim şu an 1 yaşında bu sürece kadar olan uzulupde kafama taktığım seyler😂😂Kilo sıkıntı imiş onu anladım bu yasima kadar hep zayıf idim ilk defa böyle kilo aldım psikolojim bozuldu ayna karşısında kendimi beğenmiyordum ama hepsi sabredin geçiyor