anna Seda15 bebegimin alerjisinden dolayi tum paketli gida, sut ve süt ürünleri, blyumirta ve buğday yemiyorum, doğumdan önceki kilonun altinda bile düştüm… tavuk, kuzu eti, patates, sebze meyve yiyorum sadece
Esraf Seda15 56 kiloyla hamile kaldım 80le dogum yaptın bende gebelik zahirlenmesi vardı o yüzden cok şiştim albumin vardı dogum yaptıktan üç gün sonra bütün kilolarım gitti su anda 57 kiloyum dogum yapalı 37 gün oldu
Ervanurumm Toplam 10 kilo almıştım 4 kilo filan doğumda gitti bir ay içinde kalan 6 kiloyuda verdim kendi kendine emzirerek bünye meselesi galiba. Bir ay içinde doğum yapmadanki halime döndümm.🙂 Ama benden bir sene önce doğum yapan eltim hala doğum kilolarını vermedi 😂 hergun süt olsun diye abur cubur yememek gerekiyor daha sağlıklı hurmayi tercih ettim ben rezene çayını filan
Ervanurumm Birkullanici her gittiğimde bana kilo almışsın diyordu kilo almadığım halde. Bende abur cubur yemesini bilirim ama hem bebeğim hemde kendim için sağlıklı besleniyorum oda biraz frenlesin ve kilo versin tam tersi doğum dan sonra daha da kilo aldı o yüzden
Birkullanici Ervanurumm ahaha bana da biri böyle diyordu ayy çok kilo almışssın inşallah ben senin gibi kilo almam diyordu doğum yaptığımda da aaa ne kadar kilo almışsın demişti ama ben şuan hamilelik kilomun altındayım bikere aaa ne aldat zayıflafın demedi 😂 şuan oda zayıf şişmesini dört gözle bekliyorum😂😂😂
Ervanurumm Birkullanici ahahha sıra ona da gelecek mutlaka merak etmeyin 😂 biz neden herkese şişmanlamissin demiyoruz demi ama
tardis Nurinci darısı başıma🙄 diyetle verdin dimi. Ben gırtlağıma hakim olamıyorum da. Bir mucize bekliyorum resmen 😟
Birkullanici Ervanurumm ben gerçekten şişmanlamıştım yinede yeni doğum yapmış birine tebrikten önce şişkosun demek ayıp😂😂😂 doğum yaptı canım hamilelikte kilo almadı sanırım 😂
Bayezidin_annesi Seda15 emzirerek gidiyor galiba ben kilolu hamile kalmıştım 4.5 kilo aldım doğumdan sonra 5.5 kilo verdim şuan 13 gunluguZ 11 kilo verdim
Birkullanici Ervanurumm amannn kilo alana da almayanada bişeu demem lohusa kafına şişman denmez onu bilirim 😂 lohusa kini 😂
Milagrosss Seda15 bebeğim 8 aylık 27 kilo almıştım 21 kiloyu verdim geriye 6 kilo kaldı gider o da yavaştan emziriyorum o yüzden hızlı gidiyo