Birkullanici evet bizim de en büyük korkumuz tekrar ikiz olması, instagramda öyle aileler görüyorum, 2 kere ikiz sahibi oluyorlar falan.. 😳 ama elbette ben de isterim yani, tadamadığım çok şey var, onları da tatmak isterim. Oğullarım var kızım olsun isterim, emziremedim emzirmek isterim, kucağımda uyutmak isterim ☺️ Allah can sağlığı versin de, bunlar da olursa olur olmazsa da hayırlısı kuzum 🙏