Vanilya NesliEce Sen içinde bir sertlik veya doku mu hissediyorsun canım. Benim bir arkadaşımın pıhtı birikimi olmuş. Doktor ikinci çocuk düşündüğünde operasyon yaparız boşuna neşter vurmayalım demiş
NesliEce Vanilya sislik hssedyrm elmle dokndgumda fln hssedeblyorm bna ilac verlyoms gecmezse kesip alnyoms oyle dydum
Fundakara NesliEce ne olacak böyle bilmiyorum ya ben 1 Mart gidicem bakalım bu ufak şişliğe ne diycek
NesliEce Fundakara aynn bi git gozuk ben gdemyrm kndme bir turlu vakit ayramadm esimin ayagi kirldi dha tam dzelemdi
NesliEce Vanilya blmyrm eltim de aynilarini syledi oda doktorun yannda clsyodu orya oyle gelenler varms buda korkttu beni blmyrm yani
Fundakara NesliEce gidemedim ya bebişimi de doktora gösterdim işim uzadı kendi doktoruma giremedim🤦🏻♀️ Sol Böbreğinde büyüme var azıcık doğumdan düzeldi mi diye baktırdım idrar verdik bakalım kendimde Cuma günü görünücem haber veririm sana ☺️
Fundakara NesliEce gittim doktora şişlik iner küçük dedi bazıları iltihaplı oluyormuş ona ilaç veriliyormuş ağrı sızı da olmadığı için ilaç da vermedi