NesliEce bende de var küçük bir şişlik geçer diye bekliyorum ama kaldı öyle 2 ay oldu doğum yapalı zor geçti çok dikişim oldu baya şişlik oldu başlarda ve çok ağrıyordu baticonla yıkadım fito krem sürdüm geçti ama bu geçmiyor ağrı yok arada bir sızı hissediyorum hafif ondan mı iç dikişlerden mi onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️ doktora gitmeye de korkuyorum başta gittim elini sokup baktı dikişlerim şişken içerde dikiş patlamış mı diye çok canım yandı korku oldu bende kontrole bile gidemedim daha nasıl geçer acaba bende burda kalayım belki başına gelen vardır 🤦🏻♀️ doktora giderseniz bilgi verirseniz sevinirim ☺️