Anneolmak_2 yaramaz_bocegim inşallah rahatlar kuzun ve birde dediğim gibi bebeğin daha çok küçük senin kokunuzda istiyor olabilir eğer çok kıpırdamıyorsan uykuda yanında yatsın kıpırdıyorsan bi tişörtünü koy yanına kokunu alsın
yaramaz_bocegim Anneolmak_2 yanımda yatırmayı denedim kolumda uyuyor Bayaa 3 saat falan ama korkuyorum ezerim veya yorgan üstüne gekşr diye. Alışsın istemiyorum
Lilamorr77 yaramaz_bocegim canım anne karnı sesi dinletebilirsin yatmadan önce banyo yaptırıp bebek yağıyla masaj yap çok rahatlar karnını hafif hafif ovala yatmadan bacaklarını karnına götür getir gazı varsa çıkar
Ondgzde yaramaz_bocegim benim kızımda öylr uyutuyorum beşiğe koyuyorum 15 dakika sonra uyanıyor 4 veya 5 defa tekrarladıktan sonra uykuya dalıyor
Meacser yaramaz_bocegim ve doyduğundan emin olun beni 5 saat az emince o kadar çok ağlıyor ki donra sağıp verince 120 ml sütü bir biberon süt içiyor sonra bir uyuyor 2 saat
SweetPaw yaramaz_bocegim bebeklerin uyku döngüsü 30-45dk arası. 30-45dk da bir uyanıp tekrar uykuya geçerler. Bebeğiniz sallanarak uyuduğu için uyanınca kendi kendine tekrar uykuya geçemiyor olabilir
Meacser yaramaz_bocegim ayyy bi kere ben uyku sersemi aldım ytarak emzirdim uyuya kalmışım çocuğum ağlayınca uyandım 😞😞😞
Meacser yaramaz_bocegim evet 2 çay kaşığı veriyorum o gazın ağrısını alıyor hem sakinleşiyor ben doktoruma sordum netten de baktım verilebilir yazıyor canım bugün erken uyudu veremedim ama yatmadan veriyorum ki gece güzel uyusun diye demliyorum 5 dakika aktardan alıyorum ama hazır çay değil 2 çay kaşığı ayırıyorum ılıyınca veriyorum
Laleren14 Kızlar bi yerde okumuştum bebekler uyuduktan sonra 20-30 dakika arası uyku döngüleri oluyormuş yani destekle uyuyan bebek uyku döngüsün de o desteği hissetmediğin de uyanıyor😞😢😢
Esraabozdemir09 yaramaz_bocegim bende ikisini kullanıyordum 1.5 aylık benimde bebeğim . Sap simblexi bıraktım daha rahat etti sanki sadece biogiayla . Bir iki gün deneyin isterseniz