2 aylık bebek neden beşiğinde en fazla yarım saat uyur neden derin dalamıyor deliricem 😭 solucan gibi kıvrılıp uyanıyor kundak yapıyorum fayda yok onu açmaya uğraşıyor. Gaz desem damla kullanıyoruz her gece mi gaz uyutmuyor bu çocuğu. Artık deliricem ya yarım saat uyku nedirnsabaha kadar ayaktayım 😭 fikir verin anneler lütfen 😭