Semahmet18 33+3’ de preeklempsi yani gebelik zehirlenmesi nedeni ile erken doğum yaptım. Şuan 4 aylık, düzeltilmiş 2 ay 1 haftalık. Doğum kilosu 2170, hastaneden 1900 ile 8 günün sonunda taburcu oldu. Şimdi 6 kilo çok şükür herşey yolunda🙏 Sadece el ayak kasları çok sert olduğu İçin fizik tedavi tarzı bir masaj uyguluyorum. Kalbinde bikaç sıkıntı var ama atlatacağız inşallah. Çocuk doktoru, çocuk nöroloji, çocuk kardiyoloji, fizik tedavi olmak üzere 4 ayrı koldan takip ediliyor. Çok zormuş prematüre annesi olmak ama bin şükür 🙏