Fidanaks FG-oykumina instagramda emzirme danışmanlığı sayfası var dilruba hanım ona yazın. Benim sütüm geç geldiği için mamayla başlamıştım. Mama meme ilerliyordum sonrasında. Sütüm çok azdı..Dilruba hanımı bi akadaşım tavsiye etti.Mesaj attım. Cevap verdi her mesajıma. Şimdi sadece anne sütüyle besleniyoruz çok şükür.
minesz21 Semahmet18 rahmin yeterli büyümemesinden dolayı 33+6 da zorunlu spinal sezaryen ameliyatı oldum şükür sağlığı yerindeydi kızımın sarılıktan dolayı 4 gün fototerapi aldı başka bi sıkıntısı olmadı ek gıda+ anne sütü alıyor 14 ay 4 günlük oldu bile yeni yeni yürümeye başladı onun heyecanı var şimdi Allah hepimize evlatlarımızı bağışlasın 🥰🙏
Asli-0 Semahmet18 Merhabaa ☺️ Preeklampsi nedeniyle 30+2 de 1200 gram doğum yaptım. Şuan 18 ay 22 günlük. 2 yaş ataklarımız başladı ve uyku düzenimiz sıfır 😂 Ama şükür sağlığında bir problem yok
Semahmet18 Asli-0 bende 31+2de 1320 ile doğurdum şuan 2500 inşaallah bende o ayları yaşları görürüm 😊
AzraMira_ Semahmet18 sürpriz bir şekilde Doğumum gerçekleşti 33. Haftam da ikizlerime diğer bebeğimin suyu azaldığı için. Anne sütü ile besleniyorlar 😊
Uraz58 Semahmet18 34+2 de suyumun gelmesiyle sezeryan oldum 14 gün önce. Bebegim 2500 kg dogdu ama biberonu tutamadıgı için hala çıkamadı🥺 sağıp gönderiyorum anne sütüyle besleniyor 🙏
Semahmet18 Uraz58 siz emzirmediniz mi hiç peki benim bebeğim 2 kilo olunca emzirmeye geçtik çok şükür emince 2 3 güne çıkardılar
1Asya_2akif Oykayb merhaba bende ikiz doğum yaptım 32 +0 ken doğdular sizin kaç kilo doğdu birde şuan kaçıncı düzeyde yoğun bakımdalar….
Oykayb 1Asya_2akif 2200 ve 2300 doğdular düzeyini bilmiyorum ama solunumu sarılığı enfeksiyonu düzelmiş beslenme ve kilo kontrolü için 1 hafta daha kalacak dendi. Sizde durumları nedir
Balkupum2505 Minikliya rabbim şifa versin insallah tez zamanda saglikla kavusun. Küvez yolu beklemek cok zor bilirim rabbim yatdimciniz olsun
Biricigimbebegim Semahmet18 Merhaba başlığı görünce direkt geldim Preeklemsi nedeniyle 33+0 da doğum yaptım ama bebek 30 haftada kalmıştı 1780 gram doğdu 20 gün kuvözde kaldı ve şimdi çok şükür 23 aylık kronolojik 😊 İnanın geçiyor o günler Sadece biraz daha fazla ilgi istiyorlar Sütünüzü sağmaya devam edin sonra anladım ben doymadığını mama veriyordum ama her öğün az da olsa vermem lazımmış
Semahmet18 Biricigimbebegim maşallah canım büyümüş ne güzel 😊 bende mama vermeyi düşünüyorum çünkü doymuyor Allah’tan küvezdeyken sağıp buzluğa kattığım sütlerim varda veriyorum şuanlık
Biricigimbebegim Ve bütün annelere söylüyorum çocuklarınızı tv telefon tabletten uzak tutun Bizim bebeklerimiz riskli bebekler kategorisinde ve gelişimsel geriliğe çok açık Ben o hatayı yaptım şimdi sosyal ve konuşma olarak geride ama erken farketmişiz çok şükür düzelir dediler
Biricigimbebegim Semahmet18 bunu doktora danışın ben de düzeltilmiş olarak başladım ama sonra izlediğim canlı yayınlarda hep normal zamanına göre başlayın diye anladım Ve hala birçok şeyi yemiyor Zaten başta az az tadım olacak koku olacak vs
MihraKus Suyum gelmesiyle bebekte yerinde olunca normal doğumla 35+2 de doğum yaptım 2600 kg 46 cm kızım . Küvöz de kalmadık hiç çok şükür .14 buçuk aylık olduk bile anne sütü ve ek gıdayla devam ediyoruz zaman çabuk geçiyor .Rabbim bebeklerimize sağlık versin
Anne25 Semahmet18 12 gün önce 32 haftalık doğum yaptım gebelik zehirlenmesi yaşadım… Bebeğim küvezde nezaman çıkar söylemiyorlar
Aysen58 Anne25 merhabalar ben 31+4 de dogurdum. 1440 Gr. Bebeğim 23 gün kaldı kuvezde bebeğinizin ne zaman çıkacağını şimdiden diyemezler bebeğinizin kendini toplamasina bağlı.
Anne25 ikizlerinannesi2985 merhaba küvezde kaldılar mı kaç gün kaldılar bende 32 haftalık dogum yaptım 12 gün oldu küvezde… Ne zaman çıkar söyle miyorlar
Aysen58 Anne25 bebeğiniz küçük dogduysa ne kadar büyümüş olarak.size gelirse o kadar iyi olur. Acele etmeyin derim geç olsun güç olmasın ki daha 12 gün olmus siz kendinizi toplamaya bakın.
Semahmet18 Anne25 söylemezler canım banada ortalama 2 kilo olsun çıkarırız dediler 2 kilo oldu bu seferde emzirmeye geçtik emerse çıkarırız dediler 2 3 günde onu takip ettiler sonra çıkardılar
ikizlerinannesi2985 Anne25 çok geçmiş olsun canım, Allah tez zamanda kavuştursun. Kızım 7 hafta, oğlum 8,5 hafta kaldı küvözde… Bize de ne kadar kalacağını söyleyemiyorlardı ve zaten söyleme şansları da yok. Tamamiyle bebeğin durumuyla, gidişatıyla alakalı bir durum😬
Mystery06 Anne25 başka bir sağlık problemi yoksa iki kilo olmadan vermezler. Ama alışılıypr ve öyle geçiyor ki o günler sabır çok önemli sütünüz varsa bol bol sağın stok da yapın bu süreci değerlendirin
Premature Semahmet18 gebelik zehirlenmesi yüzünden 35+0 da doğuma alındım simdi 4 ay 15 günlüğüz nornalde 3 ay 5 günlük falan olmamız gerekirdi. 3 ay anne sütü aldı şimdi mamaya geçtik ve ek gıdaya başladık çok şükür bi sorunumuz yok en son 4 aylıkken 6250 gram idi. Kafa çevremiz normale göre küçük
Emirinannesimrvdll Fidanaks benim bebeğimde bir aylık oldu bugün hem mama hem anne sütüyle ilerliyoruz sütüm yetersiz geliyor doymuyor sürekli huysuz ne yapabilirim
Anne25 Aysen58 kilosunu da henüz öğrenemedim 1460 gram doğdu 12 gündür küvezde inşallah çok kalmaz… Çok üzülüyorum