adastra multivitamin kullanıyorum emzirdiğim için günde 3 lt su içiyorum mutlaka her sabah peynir ve yumurta birde mutlaka her kahveme hindistan cevizi yağı kullanıyorum 2 çocuk zaten başlı başına spor 😂 haftalık maske rutinim var mutlaka nemlendirici dolgunlaştırı kremlerimi sürerim yatarken birde ekmeği haftada 2 dilim olacak şekilde yiyiyorum sadece onuda tostta kullanıyorum hakkımı 😂