adastra kesinlikle sabah çıkmayı çok daha verimli buluyorum. Ama günün her saati kafama estiğinde, canım sıkıldığında vs çıkıyorum yine, malum bebe var artık, ne zaman boşluk bulursam değerlendiriyorum.
Aç karnına daha kolay ve verimli oluyor, sabahları güzel bir kahve içip öyle başlıyorum. Yazın yazlıkta sabah 7-8 gibi gidiyorum, en az 8-10 km koşu, üstüne bacak ve karın hareketleri, onca terin üstüne de bir denize atlayıp yüzerek bitiriyorum. Aksatmadan daha istikrarlı gidiyor düzen. Ama malum kışın mümkün değil bir düzenden bahsetmek. Aslında bunu bir iş gibi görmediğimden, benim için keyif olduğundan, zaman, mekan, ortam şartları pek önemli olmuyor. Bebekten sonra ne zaman boşluk olursa bu şekilde değerlendiriyorum.