Herkesin bebeğine maaşallah. Kızım da 02.09 doğumlu, 5. Ayında 2 diş çıkardı, ek gıdalara başladık ufaktan. Kabızlık sorunu olduğu için havuç, balkabağı, elma, armut, mandalina verdim şimdiye kadar. Yine de kabız ama zeytinyağı koyuyorum havucuna. Uykumuz çok kötü, sabaha kadar memede uyumak istiyor, doktora da söyledim ama süt çocuğu zamanla değişir dedi. Dönüyor, ters emekliyor, çok çok isterse halıdan tutunup öne doğru da gidiyor ama çok çok az. Bizde de durumlar böyle