Yingyang
Oyy maşallah darısı bizimkine ☺️ ya bağırma dedinizde bizim kız çok bağırıyor ya ağlama değil bildiğin cırıl ciril cırlıyor. Dişleri çok kaşınıyor ona mı hırs yapıyor ilgi mi istiyor anlamadık eşimle ya. Bu dönem oluyor mu acaba bu bebeklerde bizimki mi öyle. Kucağımıza alıyoruz sustuğuda oluyor gülüyor falan valla çözemedim şu bağırma mevzusunu 😂