Bkttaydn Bayansoylu tamam canım. Teşekkür ederim biraz olsun içim rahatladı 1 çay kaşığı verdim ama sonradan bişey olur diye korktum
Defneumay Bkttaydn 2 aylık olacak bizim bebek bende verdim hep tane kimyonu sütümle karıştırıp çay kaşığıyla bisey olmaz eskiler hep öyle büyütmüşler hem en doğalından gaz giderici
Bkttaydn Helen-2021 bende aldım ilk kızımda ama bu doktorumuz önermedi ama yine arada sallıyorum yapcak bişey yok
Bayansoylu Bkttaydn bunu bı izle istersen ben bu videodan sonra baya rahatladım açıkçası önerileri ise yarıyor
Cemilekadirinannesi Nurdem0433 hamak kullandıktan sonra orda uyuyor ya yatagına alıyormuydunuz kaldırınca uyanıyormuydu
Nurdem0433 Cemilekadirinannesi ben paşa hamak kullandım kolikte belli saatlerde ağlama krizi tutardı o saatlerde yatırırdım uyuyunca yerine yatırırdım güvenmedim açıkçası hamakta yatmasına
Nurdem0433 Bkttaydn arkadaşım tülbentle süzmüştü küçücük bir tortu kaçmıştı inş bişey olmaz ama vermeyin emziriyorsanız siz bol bol yiyin sütünüze geçer zaten
Nurdem0433 Bkttaydn ben burda Prof Esat yılgör vardı ona götürmüştüm daha 40 lıydı hamagımın resmini göstermiştim uygun demişti çok sallamak iyi değil zaten hafif hafif sallayın demişti
Nurdem0433 Ayferklc paşa hamak var onu almıştım ben işe yaramıştı küçük oğlum içinde aldım halen paketinde duruyor kullanmaya gerek duymadım çok şükür o kolik değil şuan 14 aylık şu pandemi biterse piknikte falan kullanmak için saklıyorum halen 😁
Pinar22 Bkttaydn ben kızıma veriyorum şuan 2.5 aylık hala sabah bir akşam bir çay kaşığı veriyorum bir tülbent yardımıyla 3 kere süzüyorum benim kızımı çok rahatlattı canım 🙏🤗