Bkttaydn benim kaynanam benim çocuğuma her fırsatta biberon biberon verdi canım ben hiç istemedim ama malesef onların evinde kalıyordum kırkım çıkana kadar eşimde yoktu ne kadar karşı çıksam da baş edemedim evime gelince de hemen unutturdum çok şükür sende vereceksen bir veya iki çay kaşığı ver bizim sağlık ocağında ki hemşirenin öyle demisti