Ballifindik3324 Cansuediz yarın doktora gittiğinizde doktorun ne dediğini haber verir mısınız bana bende aynı durumdayım
kbrmeva Cansuediz canım.benim.kizimda öyleydi refflu olmuştu bir doktora götürün isterseniz bide sütünüzü tadina bakın acı mı eski mi ttali mi ben ilk kizimdada bu kizimdada arada kontrol ediyorum
Cansuediz kbrmeva meme reddi yaşamış mıydınız veya ıstahsızlık genelde reflü belırtısıymıs bunlar ama bızde bu belırtıler yok sadece kusma var o yüzden reflü olmayabılır mı dıye düşündüm
Ervanurumm Cansuediz benim bebeğim normalde hiç kusmazdi iki gece aynı saatlerde aşırı kusma oldu. Doktora götürdük yedtestler yapıldı bisey yokmuş acılı Cigkofte yemiştim diğer günde lahmacun içine bol eksili sos koydum ikisi yapmış belki sizinde yedigunizden olabilir. Yada hemen emdikten sonra ise sutynuz tazyikli gelmiş olabilir
Cansuediz Ervanurumm ben hep bol eksılı cıgkofte falan yıyorum ondan olabılır mı kı ya çok enterasan çok sağolun doktor bana demedı öyle bısey bende dıkkat ederımmm çok tesekkurler
Ervanurumm Cansuediz rica ederim ondan da olabilir tabiiki eksi, acı, baharat sürün tadını etkileyebiliyormus birde tere, roka yeme dedi doktorum onlarda kustururmus sütun tadını değiştiriyormus