Cansuediz bizde de öyle 4 aylık olacak her emzirmeden sonra kusuyor hangi yöntemi denersek deneyelim kusuyor ve kucakta yüzü karşıya dönük öne hafif eğimli durmayı istiyor sürekli. Doktorumuz bunların reflü belirtisi olduğunu söylemişti. Bu aralar daha çok arttı, 4 aylık kontrolümüz var duruma göre ilaç başlayacaktı bakalım. Bence doktorunuza danışın ama reflüdür muhtemelen ve çoğu bebekte oluyormuş maalesef 🤷♀️ bizimki bazen meme emmek bile istemiyor o derece şiddetli umarım sizin öyle değildir.