Minitosba
Doğumdan iki ay sonra ciddi zayıfladım ama emzirirken homini gırtlak hop başa sardım. Şimdi yeniden zayıflama vakti. Ben daha önceden de 22 kilo vermiş insanım. Zayıflamak mesele değil ama cidden motivasyonu yüksek tutmak çok önemli. Tüm iş orda. Daha da fazla verirdim ama motivasyonum arada düştü vs. Beraber harika işler çıkarabiliriz.
Mesela tartı günü olur.
Verenleri tebrik eder veremeyenleri motive ederiz.
Belli hedefler koyup ödüllendirme yaparız kendimizi.
Sık sık bir arada olup canlılığımızı koruruz.
Vs vs uzar gider ☺️