Belinaysmom Acemiyim_anneyim aktardada vardır ben şoktan poşet çay olanını aldım maalesef ki kullanamıyorum
Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim çok güzel ama çok zor eşimde yok herseylerine ben koşturuyorum büyük kreşe gidiyor akşam eve gelince artık halim kalmıyor gece 2 3 de yatıyorum ya tek çocuk olmalı yada arada en az 4 yaş olmalı
Acemiyim_anneyim Deletedmom62626 fikir icin sagol cnm benim bebeyim cok zor bir bebek ikincisi olsa kafayi yerim suan cunku ne uyuyor ne bisey sabaha kadar yanindayim gunde 4-5 saat uyuyorm
Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim rica ederim canım Allah yardımcın olsun ben çok iyi anlıyorum seni biz birşeyler öğrensin diye gönderdik kreşe benim oğlan da çok zor çünkü kreşin sahibi pedagog onu bile cildirtmis yani 😄