Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim annem içiyor bunları düzenli spora da gitti 3 ayda 10 kilo ve fazlası gitti
Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim genel olarak yaptığı maydanoz limon içiyor ama günlük yatmadan zencefil de içer degisitirerek içiyor misal bugün nane kabuk tarçın limon yarın maydanoz suyu çok düzenli yaptı ben annem kadar dirayetli değilim yediklerine de dikkat etti
Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim ara verdi şuan spora tekrar göndereceğim kendisini biraz daha vermek istiyormuş 54 yaşında kadın utanıyorum kendimden birkaç defa evde deniyim dedim su hareketleri yao dedi annem 2. Gün yerimden kalkamadım 😁😄
Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim boğaz daha önemli güzel yemek oldu mu? Tutamıyorum kendimi şimdiden akşama yiyeceğim yemeklerin hayalini kuruyorum valla çok fazlam yok benim aslında da genç kızken olduğum kiloma dönmek istiyorum
Acemiyim_anneyim Deletedmom62626 kac kiloydun genc kizken simdi kacsin? Benimde hayalim o ama cok zor o kiloya donmek
Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim bebeğiniz ne kadarlık sizin düzenli spor diyetle dönersiniz eski kilonuza biraz gayret sadece bir iki günde verilmiyor ama kilo alması kolay
Acemiyim_anneyim Deletedmom62626 bebegim 16 aylik. Sen cok zayifmissin zaten benim istedigim kilonun bile altindasin 😀😀😀😀
Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim maşallah kuzuya emziriyor isen az daha bekle canım tamamen biraktirinca başla benim boy kısa biraz ondan fazla gibi geliyor bana ilk doğumda bu kadar değildim eski kilomdaydim kız beni bitirdi sürekli emince bende yiyorum boyuna
Belinaysmom Ya bende diyet yapmak istiyorum ama kiraz sapı çayını aldım emzirenlere oluyor mu bilmiyorum?
Acemiyim_anneyim Belinaysmom bende bilmiyorum doktora sormak lazim ya da arastirmak lazim. Bende emziriyorum ama cocugum 16 aylik zaten cok sutum yok ek gida aldigi icin icilmiyorsa bile icicem
Belinaysmom Acemiyim_anneyim benm 4,5 aylık daha ishal yapıyormuş o çay birde sütün kalitesini azaltıyormuş ama sizin bebeginiz büyükmüş maşallah 🙏🏻 deneyince yorumunuzu beklerim
Acemiyim_anneyim Belinaysmom sen kullanma cnm daha cok kucukmus senin bebek. Alinca yazarim sana. Nerden alabilirim acaba aktardan mi
Deletedmom62626 Acemiyim_anneyim çok güzel ama çok zor eşimde yok herseylerine ben koşturuyorum büyük kreşe gidiyor akşam eve gelince artık halim kalmıyor gece 2 3 de yatıyorum ya tek çocuk olmalı yada arada en az 4 yaş olmalı
Belinaysmom Acemiyim_anneyim aktardada vardır ben şoktan poşet çay olanını aldım maalesef ki kullanamıyorum