Melike19 Gamzeeeeee valla 5 kilo sütten 1 kg lik kavanozlara mayaliyorum 1 ay da dursa eksimiyor benimkiler 😊
Baloglumdoruk Gamzeeeeee yoğurt ekşi değilse verilebilir. Lor 2 3 günden sonra kötü oluyor zaten onu vermeyin bende haftada 1 mayalıyorum
Seyma05 Gamzeeeeee 2 kilo dan mayalıyorum kaynattıktan sonra 1 kiloluk kavanozlara koyuyorum biri bitince öbürü açıyorum tadı hiç bozulmuyor
aliismom Rosaa Omom eksi yoğurt daha sagliklidir yararli bakterisi çoktur.. bebek yiyebildigi muddetce hic bir sıkıntı zarari yoktur
Mucizem_06 aliismom aliismom 0 evet ben bunu hamileyken dokturuma sordum ekşi yoğurt sağlıklı dedi dokunmaz falan
Gamzeeeeee Teşekkür ederim kızlar hepinize bende kiloluk kavanozlara mayalıyorum birşey olmamış ekşimemiş verdim bende 😊
Aselzehraibrahim Ev yoğurdun küçük cam kavanozlar ile mayalayin kapağı acilmadikca ekşimez ilk günkü gibi kalıyor
Mom4775 Gamzeeeeee beş litre kaynatıp kavanozlara kilitliyorum konserve gibi. İki gğnde bir açıp ısıtıp 500 ml lik kavanozlara mayalıyorum. Hep taze oluyor böylece.
Nohutannesi Gamzeeeeee haftalık yapıyorum ama küçük bebek kavanozlara yapıyorum. Her gün bir tane açıyorum.