Cheddar İnşallah canim dokusu pamuk bildiğin bütün bezlerden kullandim diyebilirim denemek için ama hep sıktı ve pisik yapti kipkirmizi oluyodu bu markada bir beden kaliplari büyük diye alıştık hic rahatsiz olmuyor artik.Sadece bir eksi tarafı var kokuyu hapsetmiyor ciş kokusu oluyo yani ama dert degil poposu pisik olmasindansa ☺️ Deneyin derim alisicaksiniz bastan farkli gelebilir🤗